Tuesday, December 13, 2005

The number of Persians visiting Mehrabad =آمار زایران ایرانی در مهرآباد

سلام بر عاشقان خدا = عشق/ قول داده بودم آمار ایرانیان را از آقای "بوس" بگیرم و منتشر کنم در اینجا/ براساس آمار ایشان، از هفدهم سپتامبر 2005 تا امروز بیش از 66 نفر زایر ایرانی از اینجا بازدید کرده اند که 55 نفر از آن ها برای نخستین بار بوده که به اینجا می آمده اند. جالب است که در 25 سال گذشته، بجز اعضای خانواده هایی که عضوی از آن ها در مدرسه ی عشق باباPrem Ashram School در مهرآباد تحصیل می کرده اند، هیچ ایرانی دیگری به مهرآباد نیامده بود.
و می گویند که روزی کسی از مهربابا پرسیده بود (البته با طعنه و ایراد!) که "چرا با وجودی که شما ایرانی هستید، کسی از ایران برای دیدار شما نمی آید به اینجا؟" و بابا در پاسخ فرموده بود که "... وقتی ایرانی ها بیایند مانند موج خواهند آمد..." (نقل به مضمون از قول آقای پیتر بوث!!
" گویا موجی آغاز شده است....
خیر است و برکت برای ایران و ایرانی ها.... زنده باد بابا

Peace for all loversoflove
i had promised to publish the number of Iranian pilgrims visiting here. According to Brother Peter Booth, more than 66 Persians have visited here since Sept. 2005 and there has not been any pilgrims from Iran, for the last 25 years, EXCEPT the family members of the Prem Ashram Shcool boys.... it is said that once somebody asked Baba sarcastically that '....you are Irani, why nobody from Iran comes here to see you?" and Baba said '... when they come, they come as a WAVE...' (not exact words!)...
so it seems that the' WAVE' is already starting to 'roll'....
Jay Baba, Jay Mehra, jay Mani

0 Comments:

Post a Comment

<< Home